Se mies joka meillä asuu palasi reissultaan..

toukokuuta 17, 2015

.. ILMAN TULIAISIA!!! 
Mitään se ei sitten tuonut vaimolleen!  Ei y h t ä ä n mitään. 
Mä luulin että se huijasi mutta ei, ihan tosissaan se oli. Siis se mies joka meillä toistaiseksi asuu.
nothing3
Hukkaan on valunut kaikki se valtava koulutuksen määrä, mitä tässä kohta 11 (yhdessäfakintoista!!!) vuodessa olen yrittänyt sen suhteen harjoittaa. Useampaan otteeseen olen ihan rautalangastakin vääntänyt näitä juttuja. Ja minä sentään olen opettaja! 
Yhtä tyhjää kaikki. Ja ajatelkaa, mä vielä mielestäni jätin aika selkeän ja helposti ymmärrettävissä olevan vihjeen tänne mun blogiin. Siitä olisi vielä vähän yksinkertaisemmankin kaksilahkeisen pitänyt jo hoksata.
Eli ei tuliaisia. Ei kukkia. Eikä se edes lue mun blogia. Sekin vielä.
nothing2
Nyt harmittaa vielä enemmän ettei meillä ole leikkimökkiä. 
Just semmiosta sen miehen, joka meillä asuu, muotoista.
Saatana.

You Might Also Like

0 kommenttia

Subscribe